2019-03-22 11:57:34
Ogłoszenie dodane przez: K.SwiechTen przetarg został już rozstrzygnięty. Oto wynik przetargu:
Rozstrzygnięcie przetargu Budowa spinki sieci ciepłowniczej wysokich parametrów przez Aleję Monte Cassino od punktu A do punktu B
Branża: Wykonawstwo sieciMiejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Łużycka 25 A
75-111 Koszalin
tel. ( 94 ) 347 44 10 faks ( 94 ) 347 44 11
e-mail: przetargi@meckoszalin.pl, www.meckoszalin.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY, DO KTÓREGO NIE MA ZASTOSOWANIA USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia oraz unieważnić postępowanie, zgodnie
z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień, na podstawie, którego prowadzone jest niniejsze postępowanie.
Zamówienie nr 13/ER-4/PT/2019/NU/PP
- Przedmiot zamówienia:
Budowa spinki sieci ciepłowniczej wysokich parametrów przez Aleję Monte Cassino od punktu A do punktu B o parametrach 2×168,3/250 L=158,80mb plus kabel ciepłowniczy Flexwell 2×200/310 L=40,00mb oraz przyłącze do budynku przychodni 2×60,3/125 L=19,50mb.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza wykonywanie części zamówienia przy udziale podwykonawców.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 23.07.2019 r.
- KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW
- 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
- 1.1. Nie podlegają wykluczeniu, na podstawie pkt 8.7.29 oraz 8.7.30.1 i 8.7.30.2 regulaminu.
- 1.2. Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
- 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
7.2.1. Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub/i przebudową lub/i modernizacją przyłącza lub sieci ciepłowniczej preizolowanej o średnicy rur, co najmniej – 2xDn 168,3/250 mm i długości minimum
100,00 mb, każda.
7.2.2. Dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadające
im ważne uprawnienia budowlane, związane z przedmiotem zamówienia, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub/i nadzorowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową lub/i przebudową lub/i modernizacją przyłączy lub sieci cieplnych, przy czym przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert oraz
- doświadczenie w kierowaniu lub/i nadzorowaniu realizacji, co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa lub/i przebudowa lub/i modernizacja przyłączy lub sieci cieplnej preizolowanej, o wartości nie mniejszej, niż: 500 000,00 zł (netto).
Zamawiający dopuszcza kwalifikacje zdobyte w innych państwach członkowskich na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał do wykonania zamówienia
– w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku, natomiast „Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. Oświadczenie to może być podpisane przez każdego
z wykonawców składających ofertę wspólną lub przez pełnomocnika ustanowionego do ich reprezentowania w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakich żąda w pkt 8.
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE WYKONAWCY MAJĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA:
- 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- 2. Wykaz robót budowlanych, spełniających wymagania pkt 7.2 1 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (np. protokół odbioru końcowy lub ostateczny).
- 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniających wymagania pkt 7.2.2 lit a, b, c, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
- 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
- 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie pkt 8.7.30.1 regulaminu.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty określone w pkt. 8.4 oraz 8.5, ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie.
8a. Dla potwierdzenia, że oferowana robota budowlana spełnia wymagania Zamawiającego,
w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ do oferty należy dołączyć wykaz zamienników z podaniem nazwy ich producenta, typu (pełne oznaczenie zastosowanego urządzenia, materiału) oraz parametrów, co najmniej wskazanych
w dokumentacji projektowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
10. Kryterium oceny ofert: najniższa łączna cena.
10.1. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą wg przyjętego kryterium oceny ofert, tj. będzie zawierała najniższą cenę.
11. Oferty należy przesłać/składać do dnia 08.04.2019 r., do godz. 13:00.
12. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 08.04.2019 r., o godzinie 13:15, w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna I piętro.
13. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) w sprawach formalnych: Wanda Michalak tel. 94 347 44 02;
e-mail: wanda.michalak@meckoszalin.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7:00-15:00
2) w sprawach technicznych: Urszula Januszewska tel. 94 347 45 28;
e-mail:urszula.januszewska@meckoszalin.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7:00 – 9:00.
Postępowanie prowadzone jest w procedurze podstawowej, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane obowiązującym w Miejskiej Energetyce Cieplnej Spółka z o. o. w Koszalinie, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego w podstronie pn. ,,Przetargi”.
Członek Zarządu
mgr inż. Jacek Cybulski
/podpis na oryginale/
Koszalin, dnia 22.03.2019 r.
Załączniki:
- Instrukcja_dla_Wykonawców_i_Podwykonawców_do_umowy.pdf(6191.84 KB)
- UWAGA_2_Informacja_do_Wykonawców.pdf(550.48 KB)
- Uwaga_-_informacja_do_Wykonawców.pdf(509.02 KB)
- SIWZ._12.pdf(356.96 KB)
- Załącznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy6.doc(71.5 KB)
- Załącznik_nr_2_-_Umowa_projekt1.doc(135.5 KB)
- Załącznik_nr_3_-_Ośw._o_sp_._war_._udz_._w_post_.doc(201 KB)
- Załącznik_nr_4_-_Wykaz_robót_budowlanych2.doc(201.5 KB)
- Załącznik_nr_5_-_Wykaz_osób.doc(97.5 KB)
- Załącznik_nr_6._Oświadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_35.doc(206.5 KB)
- Załącznik_nr_7._Wykaz_zamienników_20.doc(198 KB)
- Załącznik_nr_8._KLAUZULA_INFORMACYJNA_1.doc(63.5 KB)
- Załącznik_nr_9_cz._I_-_projekt_budowlano-wykonawczy_.zip(28249.27 KB)
- Załącznik_nr_9_cz._II_-_projekt_budowlano-wykonawczy_.zip(11132.07 KB)
- Załącznik_nr_9_cz._III_-_projekt_budowlano-wykonawczy_.zip(65300.49 KB)
- Załącznik_nr_10._STWiOR_.doc(327.5 KB)
- Załącznik_nr_11._Przedmiar_robót_._pdf_.pdf(340.08 KB)
- Załącznik_nr_11._Przedmiar_robót_.rds(75.64 KB)
- Załacznik_nr_11_Przedmiar_robót.ath(60.38 KB)
- Załącznik_nr_12._Projekt_zabezpieczenia_robót_.pdf(4127.18 KB)
- Załącznik_nr_13_-_projekt_odtworzenia_nawierzchni.zip(1858.92 KB)