OBSŁUGA KLIENTA W MEC

Dział Marketingu i Obsługi Klienta Miejskiej Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Koszalinie świadczy usługi w zakresie:

  • zawierania umów na dostawę energii cieplnej oraz usług eksploatacyjnych,
  • doradztwa techniczno-ekonomicznego dla odbiorców,
  • fakturowania dostarczonej Państwu energii cieplnej,
  • obsługi reklamacji zgłaszanych przez odbiorców,
  • informacji na temat stosowanych taryf i zasad rozliczeń w obrocie ciepłem,
  • zawierania umów najmu pomieszczeń.

Pracownicy Działu Marketingu i Obsługi Klienta są do Państwa dyspozycji codziennie od godz. 7.00 do 15.00.

W przypadku, kiedy:

  • macie Państwo wątpliwości dotyczące wystawionej faktury,
  • uważacie, że zużyliście mniej ciepła, niż wynika to z obciążenia,
  • w okresie rozliczeniowym wystąpiły zakłócenia w dostawie ciepła,
  • nie zostały dotrzymane terminy związane z włączeniem lub wyłączeniem dostaw ciepła, letnią przerwą remontową, załatwieniem interwencji, lub po prostu macie jakiekolwiek uwagi,

zawsze możecie liczyć Państwo na przyjęcie i załatwienie sprawy pisemnie, osobiście lub telefonicznie.

Obsługa klienta (wnioski, umowy sprzedaży ciepła, zmiany umów):

  • tel. 94 347 45 78, 94 347 44 01, e-mail obsluga.klienta@meckoszalin.pl

Rozliczenia (faktury):

  • tel. 94 347 44 53, e-mail obsluga.klienta@meckoszalin.pl

Ponadto zgłoszenia dotyczące awarii oraz wszelkich zakłóceń w dostawie energii cieplnej możecie Państwo również zgłaszać codziennie, przez całą dobę do Pogotowia Ciepłowniczego pod numerem telefonu 993. Pod tym numerem zanotujemy również każde inne Państwa zgłoszenie kierowane do nas, poza wskazanymi wyżej godzinami pracy Działu Obsługi Klienta.

Skip to content