Co należy zrobić, żeby zostać odbiorcą ciepła i jak podłączyć się do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Jeśli dotychczas nie byłeś klientem MEC Koszalin sp. z o.o., a dokonałeś słusznego wyboru i chcesz przyłączyć swój obiekt do miejskiej sieci ciepłowniczej, koniecznie zgłoś się do Działu Obsługi Klienta przy ul. Łużyckiej 25 A, aby pobrać wniosek o wydanie warunków przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej.
Wypełnij wniosek i dołącz następujące dokumenty:
W przypadku odbiorcy prywatnego:
- plan zabudowy lub szkic sytuacyjny obiektu wnioskodawcy,
- dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do korzystania z obiektu, którego dotyczy wniosek.
W przypadku przedsiębiorcy:
- tytuł prawny do obiektu
- wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o prowadzeniu działalności lub inny dokument upoważniający do prowadzenia działalności (np. rejestr stowarzyszeń),
- numer identyfikacji podatkowej NIP,
- zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON.
- Wypełniony wniosek wraz z dołączonymi dokumentami należy złożyć w sekretariacie MEC sp. z o.o. w Koszalinie, ul. Łużycka 25 A, pokój, nr 10 tel. 94 347-44-10, 94 347-44-25.
- Przedsiębiorstwo nasze określi warunki przyłączenia lub wstępne warunki przyłączenia w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia złożenia wniosku. Warunki przyłączenia zostaną przekazane odbiorcy wraz z ofertą przyłączeniową (warunki przyłączenia są ważne dwa lata od dnia ich określenia, wstępne warunki przyłączenia przez rok).
- Odbiorca pisemnie zgłasza akceptację oferty przyłączeniowej.
- MEC opracowuje umowę przyłączeniową, którą przesyła do podpisu odbiorcy.
- Po podpisaniu umowy strony (odbiorca i MEC) przystępują do realizacji inwestycji zgodnie z postanowieniami umowy przyłączeniowej.
Podpisanie umowy jest podstawą do rozpoczęcia realizacji zadania inwestycyjnego.
Realizacja zadania obejmuje:
- opracowanie dokumentacji technicznej przez specjalistyczne biuro projektowe i uzgodnienie w MEC Koszalin,
- realizację inwestycji w oparciu o dokumentację techniczną,
- odbiór końcowy i zakończenie inwestycji przy udziale instytucji i urzędów, niezbędnych w danym zakresie inwestycyjnym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
- Po dokonaniu inwestycji odbiorca podpisuje umowę sprzedaży ciepła w Dziale Obsługi Klienta, MEC sp. z o.o. w Koszalinie, ul. Łużycka 25 A – parter, nr tel. 94 347-44-01, 94-347-45-78.