Coroczne spotkanie, przygotowywane przez Izbę Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie, której MEC Koszalin jest członkiem, było dla naszej spółki bardzo owocne – otrzymaliśmy nagrody za skuteczną komunikację marketingową i za oszczędne gospodarowanie zasobami.
Spółka otrzymała od Izby nagrodę dla najbardziej aktywnego zespołu marketingowego, co potwierdza starania o jak najlepszą komunikację z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to niezwykle ważne w sytuacji, w jakiej obecnie jest branża ciepłownicza. Stoją przed nią bowiem wyzwania związane nie tylko z dekarbonizacją, ale również – co boleśnie pokazały ostatnie lata – z kryzysem energetycznym, surowcowym oraz wojną, trwającą tuż za granicami Polski.
Nasza firma jednak nie tylko mówi, jak korzystać z ciepła i innych zasobów, ale też daje przykład, czego efektem jest druga główna nagroda, tym razem za wdrożenie i utrzymanie procedur mających na celu oszczędzanie ciepła, prądu i wody oraz innych zasobów.