2019-04-01 12:09:10
Ogłoszenie dodane przez: K.SwiechTen przetarg został już rozstrzygnięty. Oto wynik przetargu:
Rozstrzygnięcie przetargu Budowa sieci ciepłowniczych w Koszalinie z podziałem na zadania
Branża: Wykonawstwo sieciMiejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Łużycka 25 A
75-111 Koszalin
tel. ( 94 ) 347 44 10 faks ( 94 ) 347 44 11
e-mail: przetargi@meckoszalin.pl, www.meckoszalin.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY, DO KTÓREGO NIE MA ZASTOSOWANIA USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia oraz unieważnić postępowanie, zgodnie
z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień, na podstawie, którego prowadzone jest niniejsze postępowanie.Zamówienie nr 19/ER-4/PT/2019/NU/PP
- Przedmiot zamówienia:
Budowa sieci ciepłowniczych w Koszalinie z podziałem na zadania :
Zadanie nr 1 – „Budowa sieci ciepłowniczej wysokich parametrów od Tr8 (działka nr 157 obr.21) do Działki nr 386/1 obr.21 przy ul. Szerokiej, o parametrach: 2×114,3/200, L=106,80mb.”
Zadanie nr 2 – Budowa przyłącza ciepłowniczego wysokich parametrów do budynku Żłobka Miejskiego „Jacek i Agatka” przy ul. Konstytucji 3 maja 29-31, o parametrach: 2×88,9/160, L=267,89mb ; 2×48,3/110, L=7,42m.”
Zadanie nr 3 – „Budowa przyłącza ciepłowniczego wysokich parametrów do budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 35, o parametrach: 2×88,9/160, L=58,50mb, 2×48,3/110, L=24,00 m.”
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza wykonywanie części zamówienia przy udziale podwykonawców.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.08.2019 r.
- KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW
- 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
7.1.1. Nie podlegają wykluczeniu, na podstawie pkt 8.7.29 oraz 8.7.30.1 i 8.7.30.2 regulaminu.
7.1.2. Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
- 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
7.2.1. Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub/i przebudową lub/i modernizacją przyłącza lub sieci ciepłowniczej preizolowanej o średnicy rur, co najmniej – 2xDn 2x 88,9/160mm i długości minimum
100,00 mb, każda.
7.2.2. Dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadające
im ważne uprawnienia budowlane, związane z przedmiotem zamówienia, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
b) co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową lub/i przebudową lub/i modernizacją przyłączy lub sieci cieplnych, przy czym przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert oraz
c) doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji, co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa lub/i przebudowa lub/i modernizacja przyłączy lub sieci cieplnej preizolowanej, o wartości nie mniejszej, niż: 500 000,00 zł (netto).
Zamawiający dopuszcza kwalifikacje zdobyte w innych państwach członkowskich na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał do wykonania zamówienia
– w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku, natomiast „Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. Oświadczenie to może być podpisane przez każdego
z wykonawców składających ofertę wspólną lub przez pełnomocnika ustanowionego do ich reprezentowania w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakich żąda w pkt 8.
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE WYKONAWCY MAJĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA:
- 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- 2. Wykaz robót budowlanych, spełniających wymagania pkt 7.2 ppkt 1 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (np. protokół odbioru końcowy lub ostateczny).
- 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniających wymagania pkt 7.2.2 lit a, b, c, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
- 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
- 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie pkt 8.7.30.1 regulaminu.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty określone w pkt. 8.4 oraz 8.5, ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie.
8a. Dla potwierdzenia, że oferowana robota budowlana spełnia wymagania Zamawiającego,
w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ do oferty należy dołączyć wykaz zamienników z podaniem nazwy ich producenta, typu (pełne oznaczenie zastosowanego urządzenia, materiału) oraz parametrów, co najmniej wskazanych
w dokumentacji projektowej.
- Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- Kryterium oceny ofert: najniższa łączna cena.
10.1. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą wg przyjętego kryterium oceny ofert, tj. będzie zawierała najniższą cenę.
- Oferty należy przesłać/składać do dnia 17.04.2019 r., do godz. 13:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.04.2019 r., o godzinie 13:15, w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna I piętro.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
- w sprawach formalnych:
Karolina Święch tel. 94 347 44 42; e-mail: karolina.swiech@meckoszalin.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7:00 – 15:00,
- w sprawach technicznych:
Urszula Januszewska tel. 94 347 45 28; e-mail:urszula.januszewska@meckoszalin.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7:00 – 9:00.
Postępowanie prowadzone jest w procedurze podstawowej, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane obowiązującym w Miejskiej Energetyce Cieplnej Spółka z o. o. w Koszalinie, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego w podstronie pn. ,,Przetargi”.
PREZES ZARZĄDU
mgr inż. Robert Mania
/podpis na oryginale/
Koszalin, dnia 01.04.2019 r.
Załączniki:
- Uwaga_-_odpowiedź_do_Wykonawcy.pdf(2867.46 KB)
- SIWZ_-Szeroka-Kontytucji3.pdf(345.35 KB)
- Załącznik_nr_1._Formularz_ofertowy-Szeroka-konst_._1.doc(81.5 KB)
- Załącznik_nr_2._Projekt_umowy-Szeroka-Konstytucji_._.doc(139 KB)
- Załącznik_nr_3_-_Ośw._o_sp_._war_._udz_._w_post_1.doc(203.5 KB)
- Załącznik_nr_4_-_Wykaz_robót_budowlanych3.doc(201.5 KB)
- Załącznik_nr_5_-_Wykaz_osób1.doc(97.5 KB)
- Załącznik_nr_6._Oświadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_37.doc(208.5 KB)
- Załącznik_nr_7._Wykaz_zamienników_21.doc(199 KB)
- Załącznik_nr_8_cz._I_-_Projekt_wykonawczy_dla_zadania_nr_1_.zip(49690.8 KB)
- Załącznik_nr_8_cz._II_-_Projekt_wykonawczy_dla_zadania_nr_1_.zip(37625.13 KB)
- Załącznik_nr_9_-_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robót_dla_zadania_nr_1.pdf(295.86 KB)
- Załącznik_nr_10_-_przedmiar_robót_dla_zadania_nr_1.pdf(183.57 KB)
- Załącznik_nr_10_-_przedmiar_robót_dla_zadania_nr_11.ath(29.61 KB)
- Załącznik_nr_10_-_przedmiar_robót_dla_zadania_nr_1.rds(31.71 KB)
- Załącznik_nr_11_-Projekt_Tymczasowej_Organizacji_Ruchu_dla_zadania_nr_1.pdf(12998.36 KB)
- Załącznik_nr_12_-_Projekt_odtworzenia_nawierzchni_dla_zadania_nr_1.pdf(2485.31 KB)
- Załącznik_nr_13_-Projekt_Budowlano_Wykonawczy_dla_zadania_nr_2.zip(25359.53 KB)
- Załącznik_nr_14-Specyfikacja_techniczna_dla_zadania_nr_2.doc(211 KB)
- Załącznik_nr_15_-_przedmiar_robót_dla_zadania_nr_2.pdf(358.1 KB)
- Załącznik_nr_15_-_przedmiar_robót_dla_zadania_nr_22.ath(60.66 KB)
- Załącznik_nr_15_-_przedmiar_robót_dla_zadania_nr_2.rds(72.39 KB)
- Załącznik_nr_16_-Projekt_organizacji_ruchu_dla_zadania_nr_2.zip(2954.55 KB)
- Załącznik_nr_17_-Projekt_odtworzenia_nawierzchi.zip(668.85 KB)
- Załącznik_nr_18_-Projekt_Budowlano_wykonawczy_dla_zadania_nr_3.zip(31084.75 KB)
- Załącznik_nr_19_-Specyfikacja_techniczna_dla_zadania_nr_3.doc(204.5 KB)
- Załącznik_nr_20_-przedmiar_robót_dla_zadania_nr_3.rds(53.42 KB)
- Załącznik_nr_20_-przedmiar_robót_dla_zadania_nr_3.ath(45.55 KB)
- Załącznik_nr_20_-przedmiar_robót_dla_zadania_nr_3.pdf(343.91 KB)
- Załącznik_nr_21_-Projekt_zabezpieczenia_wykopów_dla_zadania_nr_3.zip(1079.71 KB)
- Załącznik_nr_22._KLAUZULA_INFORMACYJNA_.doc(65.5 KB)