2019-10-31 08:46:23
Ogłoszenie dodane przez: M.MyzikTen przetarg został już rozstrzygnięty. Oto wynik przetargu:
Rozstrzygnięcie przetargu Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i zasilaczy UPS.
Branża: Branża informatycznaMiejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Łużycka 25 A
75-111 Koszalin
tel. (94) 347 44 10, faks (94) 347 44 11
e-mail: przetargi@meckoszalin.pl, www.meckoszalin.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY DO, KTÓREGO NIE MA ZASTOSOWANIA USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia oraz unieważnić postępowanie, zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień, na podstawie którego prowadzone jest niniejsze postępowanie.
Zamówienie nr 79/EP/EX/2019/NU/PP
- Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i zasilaczy UPS.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania i zasilaczy UPS, w podziale na zadania:
Zadanie nr 1
Dostawa sprzętu komputerowego:
a) komputer stacjonarny PC All-In-One ……………………………………………………………….. 12 szt.
b) laptop 14” ………………………………………………………………………………………………………. 5 szt.
c) komputer stacjonarny HP EliteOne 1000 G2 All-in-One lub równoważny…………………. 1 szt.
d) urządzenie HP Color LaserJet Enterprise M577dn lub równoważne ………………………. 1 szt.
e) tablet Apple iPad 7…………………………………………………………………………………………… 1 szt.
f) zasilacz UPS 550 VA …………………………………………………………………………………….. 13 szt.
g) serwer kasetowy do klatki HPE C7000 ………………………………………………………………. 3 szt.
W pozycjach a i b Zamawiający dopuszcza jedynie marki Lenovo, Asus i Dell. Szczegółowa specyfikacja wymagań znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zadanie nr 2
Dostawa urządzeń Cisco do sieci komputerowej:
a) punkt dostępowy Wi-Fi…………………………………………………………………………………….. 1 szt.
b) moduły rozszerzające………………………………………………………………………………………. 12 szt.
Szczegółowa specyfikacja znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia Cisco były dostarczone z wykupionym wsparciem producenta na 3 lata na poziomie: 8 godzin x 5 dni x następny dzień roboczy.
Zadanie nr 3
Dostawa i wdrożenie systemu Flowmon Networks lub równoważnego, dla którego wymagania zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zadanie nr 4
Dostawa i montaż trzech sztuk zasilaczy: 1 szt. Riello UPS Multi Sentry o mocy 20 kVA 3/3 lub równoważnego i 2 szt. Riello UPS Multi Sentry o mocy 30 kVA 3/3 lub równoważnych.
Parametry zasilaczy i wymagania równoważności podane są w załączniku nr 1 do SIWZ.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych.
- Termin wykonania zamówienia dla wszystkich zadań: do dnia 27.12.2019 r.
- Kwalifikacja podmiotowa wykonawców:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
7.1.1. Nie podlegają wykluczeniu, na podstawie pkt 8.7.29 i 8.7.30.1 Regulaminu.
7.1.2. Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
7.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- dla zadania nr 1 trzy dostawy sprzętu komputerowego, z których każda musi obejmować sprzęt komputerowy, tj. komputery stacjonarne i/lub laptopy i/lub serwery, a łączna wartość brutto komputerów stacjonarnych i/lub serwerów i/lub laptopów w każdej z dostaw, nie może być mniejsza niż 50 000,00 zł;
- dla zadania nr 2 trzy dostawy sprzętu komputerowego, z których każda musi obejmować sprzęt komputerowy do sieci, tj. przełączniki i/lub routery i/lub zapory firewall, a łączna wartość brutto urządzeń do sieci w każdej z dostaw, nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł;
- dla zadania nr 3 dwa wdrożenia rozwiązań do nadzorowania ruchu sieciowego, z których każde musi obejmować co najmniej jeden kolektor i jedną sondę Flowmon, a łączna wartość brutto systemu Flowmon w każdej z dostaw, nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł;
- dla zadania nr 4 trzy dostawy zasilaczy UPS, z których każda musi obejmować zasilacze UPS o mocy 20 kVA lub większej, a łączna wartość brutto zasilaczy o mocy 20 kVA lub większej w każdej z dostaw, nie może być mniejsza niż 35 000,00 zł.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał do wykonania zamówienia – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku, natomiast „Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Oświadczenie to może być podpisane przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną lub przez pełnomocnika ustanowionego do ich reprezentowania w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakich żąda w pkt 8.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
do wykluczenia:
8.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
8.2. Wykaz wykonanych dostaw/wdrożeń zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, który powinien zawierać zakres zrealizowanej dostawy/wdrożenia, jej wartość, nazwę i adres Zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy/wdrożenia zostały wykonane należycie.
8.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
8.4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie pkt 8.7.30.1 regulaminu.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty określone w pkt 8.3 i 8.4 ma obowiązek złożyć każdy z wykonawców oddzielnie.
- Dla potwierdzenia że oferowana dostawa spełnia wymagania zamawiającego do oferty należy dołączyć:
9.1. Specyfikację techniczną oferowanej dostawy dla zadania nr 1.
9.2. Specyfikacje techniczne w przypadku złożenia ofert równoważnych na zadania nr 3 i 4.
9.3. Oświadczenie o funkcjonowaniu w Polsce autoryzowanego serwisu dla urządzenia UPS zaoferowanego w ramach oferty równoważnej dla zadania nr 4.
- Zawartość oferty:
10.1. W skład oferty musi wchodzić:
10.1.1. Formularz ofertowy.
10.1.2. Formularz cenowy.
10.2. Do oferty należy dołączyć:
10.2.1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
10.2.2. Dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 8 i 9.
- Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- Kryterium oceny ofert: najniższa cena dla poszczególnych zadań.
12.1. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą wg przyjętego kryterium oceny ofert, tj. z najniższą ceną dla poszczególnych zadań.
- Oferty należy przesłać/składać do dnia 12.11.2019 r. do godz. 13:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.11.2019 r. o godzinie 13:15, w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna I piętro.
- Termin związania ofertą:
15.1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15.2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
15.3. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
- w sprawach formalnych:
Sylwia Woźniak tel. 94 347 44 12;
e-mail: przetargi@meckoszalin.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7:00 – 14:30,
- w sprawach technicznych:
Krzysztof Glinka, tel. 94 347 44 49;
e-mail: krzysztof.glinka@meckoszalin.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7:00 – 14:30.
Postępowanie prowadzone jest w procedurze podstawowej, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane obowiązującym w Miejskiej Energetyce Cieplnej Spółka z o. o. w Koszalinie, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce pn. ,,Przetargi”.
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu
Dyrektor
mgr inż. Robert Mania
/podpis na oryginale/
Koszalin, 30.10.2019 r.
Załączniki:
- UWAGA_2_Pytania_i_odpowiedzi_do_Wykonawców1.pdf(1414.93 KB)
- UWAGA_Pytania_i_odpowiedzi_do_Wykonawców13.pdf(727.41 KB)
- SIWZ._51.pdf(643.07 KB)
- Załącznik_nr_1._Specyfikacja_techniczna_.docx(49.48 KB)
- Załącznik_nr_2._Formularz_ofertowy_13.doc(119.5 KB)
- Załącznik_nr_3a._Formularz_cenowy_zadanie_1_.doc(42.5 KB)
- Załącznik_nr_3b._Formularz_cenowy_zadanie_2_.doc(39 KB)
- Załącznik_nr_3c._Formularz_cenowy_zadanie_4_.doc(36 KB)
- Załącznik_nr_4a._Projekt_umowy_zadanie_1_._.pdf(377.25 KB)
- Załącznik_nr_4b._Projekt_umowy_zadanie_2_._.pdf(377.25 KB)
- Załącznik_nr_4c._Projekt_umowy_zadanie_3_._.pdf(379.8 KB)
- Załącznik_nr_4d._Projekt_umowy_zadanie_4_._.pdf(378.91 KB)
- Załącznik_nr_5a._Specyfikacja_techniczna_-_parametry_oferowane_przez_Wykonawcę_-_zad_.1_.doc(190.5 KB)
- Załącznik_nr_5b._Specyfikacja_techniczna-parametry_oferowane_przez_Wykonawcę_-_zad_.3_.doc(84 KB)
- Załącznik_nr_5c._Specyfikacja_techniczna-parametry_oferowane_przez_Wykonawcę_-_zad_._4_.doc(133 KB)
- Załącznik_nr_6._Oświadczenie_o_spełnianiu_warunków_udziału_w_postępowaniu_.doc(100 KB)
- Załącznik_nr_7._Wykaz_dostaw_.doc(112 KB)
- Załącznik_nr_8._Oświadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_.doc(104.5 KB)
- Załącznik_nr_9._Oświadczenie_dotyczące_autoryzowanego_serwisu_.doc(101.5 KB)
- Załącznik_nr_10._Klauzula_informacyjna_.doc(108.5 KB)